Karel Jan Alsem 6 april 2012 No Comment
De eerste Alumnidag (4.4.12) voor de deelnemers van de Masterclasses Strategische Zorgmarketing van Alsem Strategie leverde boeiende inzichten op. Uit elk van de vier Masterclasses vertelde een deelnemer de huidige stand van zaken tav de eigen zorgmarketing. Carrol Terleth (medisch directeur Roessingh) liet zien welke innovatieve parels door Het Roessingh zijn ontwikkeld: een basis voor een versterking van het merk. Remy van der Waterschoot (GGZ Noord Holland Noord) schetste de strategische aanpak die nu gekozen is met het oog op alle veranderingen in de GGZ financiering, en de rol van de submerken daarin. Johan Manders (Dubbele Diagnose) legde de nadruk op de praktische vertaling van de marketingstrategie naar een toegankelijke site en het gebruik van social media. Marnix Beekmans (Haga Ziekenhuis) liet zien hoe de kernwaarden de basis vormen van een integrale marketingaanpak voor het Haga. In de discussies werd o.a. ingegaan op de mogelijkheden en beperkingen van social media.
Geef een reactie