Persoonlijke Ontwikkeling En Toepasbaar Marketingadvies
Zorgorganisaties hebben te maken met vele stakeholders die op hun beurt ook steeds hogere eisen stellen aan die zorgorganisaties. Temidden van dit dynamische veld waarin de vraag naar zorg toeneemt, de kosten beheerst moeten blijven en zorgorganisaties medewerkers tekort komen, is de vraag hoe je je als zorgorganisatie moet positioneren. Wat is je identiteit, je kernverhaal, kortom hoe ga je om met je ‘branding’? Want vanuit een onderscheidende en consistente merkpositionering kun je je communicatie richting alle stakeholders vorm en inhoud geven.
In deze Mastercourse gaan we met uw eigen positioneringsvraagstuk aan de gang. Zowel vanuit de marketingtheorie als vanuit de zorgpraktijk krijgt u handvatten aangereikt die in de Mastercourse zelf ook worden toegepast op uw eigen zorgorganisatie. Uw eindigt deze vierdaagse training dus gegarandeerd met uw eigen positioneringsplan. Dat maakt deze Mastercourse ook anders dan andere opleidingstrajecten.
Deze Mastercourse is een vernieuwde versie van de Mastercourse Zorgmarketing die AlsemStrategie al jaren geeft met nu nog meer aandacht voor brandingmodellen en -principes. Vele collega’s uit zowel de care als de cure gingen u voor in de Mastercourse Zorgmarketing, en waren zonder uitzondering positief over de ervaringen. De sfeer in de opleiding is open, informeel en uitnodigend.